May 12, 2009

Party & Exam

Antara gambar2 msa last saturday hehe.. Last saturday telah diadakan farewell party coz nda btah lgi guru2 TP kn menamatkan latihan mengajar hehe..Party terpaksa dibuat seminggu lbih awl kerana students kn exam hehe iatah paksa party dlu bru exam hahaha ptutnya exam dlu bru party hehe..
Ane di pagi hari haha..
C Amaly & C Mary..

Ally & faddy..

C Sylvie & model-model mkanan hahaha..

At the hall..

Rmai nye org hehe..

Asnol,Jamri,Syazwi & Zul in d house haha..


Jamri & syazwi hehe..Cuba liat d blkng ah spa kan tu?,kn msuk tah jua hahahaha..


4J Cake,nyum nyum hehe..

Ane yg pling mhal ne c Jamri very own perfect proposal..Haha disebalik sayap ayam tersembunyi sebentuk cincin haha..Utk mengetahui kesinambungan telenovela ini sila saksikan episod yang seterusnya hahahaha..

Ne nah c meya & c jamri ah haha..If ngajar 4R nda lain ne c jamri ah tnya psl c meya sja hahaha..

C Ally & budak2 4J & 4R..Hapy jua c mamat ah hehe ada apa2 ke?..

C Rafique & Aisyah..

On monday(11th May) bermulalah Mid year exam bgi penutut2 form 4..
Hehe ampit menjga form 4J yesterday msa dorang exam maths..

Student2 4J sedang khusyuk menjwb soalan peperiksaan..


Cuba liat tu bertarung habis-habisan dorang menjwb soalan ah smpai abis tepelanting ksut dorang hahahahahahaha..




-F98-

May 08, 2009

Hehe d countdown continues..8 more days kn abiz TP hehe..

Today bngun awl coz Mama bwa jln..1st went to Yayasan coz Mama kn arh dental clinic dsana ah den after dri sna mkn at Blue eden Qlap..While waiting my oder to arrive round ke Akaida sport iatah ada retro MU away jersey bjual,jersey season 1984-86..

Ne d jersey hehe so rugged iatah tapau satu haha..


Bought last season CL nameset too..Ronaldo punya nameset nda lgi ah iatah Rooney sja..

After dri Qlap den ke Nazmi d Batu satu kn cri kain cra mlayu hehe tpi nda yg mnarik hati hahaha juz bought kain cotton wrna cream utk buat MIB for convocation hehe smngat kn..



D Metro brutah blurih kain cra mlayu yg mnarik hahaha..Bju mlayu ane utk dpakai tym cuzen kwin nxt month..Btw nxt month ke Bandung hehe siuk ne..

So after smbyg Jumaat psg d nameset arh my last season MU away kit..Trus psg CL starball jua on d sleeve..


Hasilnya hehe rugged kn?..

Den spend most of d tym marking n checking buku students...


Ok hehe not much today..Enjoy hehe..





-F98-

Happy BdaY mae2 (my LuvLy SisTa)






---dideiy---

May 07, 2009

Lets start the post with diz picture haha..Ada countdown utk abiz TP beulah dorang ah ada lgi tu countdown hahaha iatah rmai cgu ktawakan ne haha..So yeah 9 more days kn abiz TP..Cant wait for holiday hehe..


Rugged haha dats y i never complain hahahahaha..

The geng,Cikgu Ali & fadzellah..

Aiman Syah haha..

C Mary aka c Zikah yg kuat mkn & c Nizah haha...

Jonny..

Da man hehe..

C farah & the boys at 4 Juara..

D girls..

Haha c Adib malu begambar..

C Qeelah minta gmbr tah jua haha..Ia ane student c Aiman ne haha aku nda ngajar ia..

Nah lgi sorang minta gmbr hahaha c Muntil..Students form 5..Salah seorang pemain bolasepak skolah hahaha..

Msa merelief form 5 bwa dorang ke dewan sruh usai meja arh tingkat atas dewan utk farewell party diz saturday..Ne hasil kerja mereka haha..

Tingkat bwah dewan nda dpt pkai coz kn bepkai utk org form 5 exam..Liat tu udah besusun meja n krusi dorang ah..

Ane gmbr yesterday d Mall,Hehe tym awl pgi kna gtau i have to jga students kluar skulah kul 9+..At 1st nda tau kmana,Lgipun i have klass after break..Den kna gtau nda apa my klass ada cgu msuk tu so yeah happy lah hehe kna gtau lgi ke mall tu haha..Ada blawan membuat kek kah tu haha..

Ne wakil skulah dgn kek hiasan mereka hehe..Two of them my students c Fafa & c Matul yg other 2 nda tau nmanya coz bukan my students hehe..Dorang mng budgeting part,Congrats hehe spa jua cgu nya hahahahahaha..

I think dorang buat cup cakes with Mother's Day theme hehe ne 2 cup cakes yg c Matul bgi hehe TQ..

Den after dri mall buzy prepare exam paper..Form 5 start exam diz saturday my students plg start exam on Monday,So Good Luck everyone =)
-F98-

May 06, 2009

my NEW BaBy


biaR TunggaNg TeBalik a.. Malas Usai
---dideiy---

KuRsus IndukSi....



---dideiy--